Mundo Deportivo informuje, że FC Barcelona otrzymała propozycję sponsorską od firmy z Arabii Saudyjskiej.

Dziennik nie podaje nazwy firmy, która chciałaby zostać głównym sponsorem katalońskiego klubu. Zarząd nie jest przekonany do końca do nawiązania z tą firmą współpracy, jednak nie odrzuca na obecny moment tej propozycji. Obecna umowa z firmą Rakuten wygasa 30 czerwca 2022 roku, klub nie śpieszy się z podejmowaniem decyzji i bada najlepsze możliwe rozwiązania.

W ostatnim czasie pojawiły się informacje, że firma z Arabii Saudyjskiej oferowała Barcelonie, aż 100 mln euro za rok.

Dotychczasowa umowa z Rakuten gwarantuje Barcelonie dochody w wysokości 30 mln euro. Klub chciałby od nowego sponsora otrzymywać ok. 55 milionów euro, przed wybuchem pandemii taką kwotę gwarantowała obecna firma pełniąca rolę głównego sponsora.

Barcelona nie spieszy się z decyzjami, jednak będzie musiało podjąć ją w odpowiednim momencie, aby Nike mogło w odpowiednim czasie zdążyć z produkcją koszulek z logiem nowego sponsora na kolejny sezon.

By admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.