FC Barcelona może przechodzić delikatny moment na poziomie sportowym i ekonomicznym, ale siła jej marki nadal cieszy się żelaznym zdrowiem. FC Barcelona to klub z największą liczbą obserwujących na świecie w sieciach społecznościowych ( suma twittera, facebooka, instagramu i innych platform ), nadal cieszy się wielką atrakcją dla wielu międzynarodowych firm, które chcą się z nim kojarzyć.

Obecnie na pół roku przed wygaśnięciem dwóch najważniejszych kontraktów dotyczących loga sponsorów na koszulce (Rakuten i Beko), FC Barcelona ma na swoim stole najwyższe oferty sponsorskie w całej branży piłkarskiej. W rzeczywistości klub obecnie bada, którą wybrać, biorąc pod uwagę, że niektóre z tych firm należą do tego samego segmentu rynku: kryptowalut.

VeganNation złożyło FC Barcelonie propozycję zostania jej głównym sponsorem na najbliższe kilka lat. Oferta na przód koszulki, rękaw i strój treningowy znacznie przewyższałaby sumę Rakuten i Beko.

Gazeta ARA donosi, że, VeganNation prowadzi negocjacje z FC Barceloną od listopada. Jej dyrektor generalny, Isaac Thomas, spotkał się osobiście z Joanem Laportą i Ferranem Reverterem, a także z Juli Guiu, kierownikiem odpowiedzialnym za marketing i dyrektor ds. przychodów w Barcelonie. Zarząd odbył również spotkanie z przedstawicielami Polkadotu i Spotify.

To nie wszystko, VeganNation przedstawił także FC Barcelona drugą opcję, „joint venture” z azjatyckim gigantem Tencent, największą firmą technologiczną na świecie , która chce oferować swoje usługi tej nowej społeczności, która rośnie z każdym dniem . Obecnie Tencent, wyceniany jest na ponad 500 000 milionów dolarów , jest zainteresowany, za pośrednictwem jednej ze swoich spółek zależnych, otwarciem różnych linii biznesowych z FC Barceloną, ​​zwłaszcza w nowej niszy rynkowej, Metaverse. Chodzi o przybliżenie wirtualnej rzeczywistości konsumentom, którzy mogliby cieszyć się meczem Barçy w dowolnym miejscu na świecie, tak jakby byli na Camp Nou. Facebook, nie posuwając się dalej, inwestuje ogromne pieniądze w ten wirtualny biznes.

FC Barcelona z zainteresowaniem przygląda się innym propozycjom sponsoringu. Oferta Spotify została dokładnie przeanalizowana i jest na biurku zarządu. Ta opcja uwolniłaby rękawy i ubrania treningowe, co może być okazją do nawiązania współpracy z Green Coin, kryptowaluty VeganNation. Suma obu kwot prawdopodobnie przekroczyłaby 100 mln euro rocznie.

By admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.