Barça jest o krok od ogłoszenia umowy sponsorskiej ze Spotify, szwedzką firmą zajmującą się streamingiem muzyki. Umowa była negocjowana od miesięcy i jest praktycznie bliska ogłoszenia po tym, jak kierownictwo Spotify, z dyrektorem generalnym na czele, Danielem Ekiem, przebywali w Barcelonie od zeszłego czwartku, aby dopiąć ostatnie szczegóły umowy.

Szacuje się, że umowa z nowym sponsorem przyniesie Barcelonie dochód w wysokości około 75 milionów euro w każdym z kolejnych trzech sezonów i obejmie przód koszulek męskiej i żeńskiej pierwszej drużyny, tył koszulki treningowej oraz prawa do nazwy stadionu.

Logo na koszulce pierwszego zespołu zespołu jest wyceniane na 60 milionów euro . Tył koszulki treningowej – pięć milionów euro. Logo na koszulce zespołu kobiet – pięć milionów euro. Prawa do nazwy stadionu to kolejne pięć mlionów euro, to kwota, która będzie zapisana w umowie w czasie remontu Camp Nou. Po zakończeniu prac modernizacyjnych, Barça zamierza podpisać nowy kontrakt, który przyniesie klubowi od 20 do 25 milionów euro za sezon.

By admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.