Barça już prawie zawarła umowę ze swoim nowym głównym sponsorem na przyszły sezon – będzie to Spotify. Według RAC1, pakt zostanie podpisany dzisiaj i zaraportuje do kasy Blaugrany łącznie 280 mln euro w ciągu trzech sezonów.

Katalońska stacja radiowa zwraca uwagę, że szwedzka firma zajmująca się streamingiem muzyki zostanie głównym sponsorem Barçy. W ten sposób Spotify zastąpi Rakuten na męskich koszulkach Barçy i Stanleya na damskich koszulkach.

Ponadto firma ta zastąpi również Beko z tyłu koszulki treningowej i po raz pierwszy w historii klubu przejmie „prawa do tytułu” Camp Nou, nadając tym samym nazwisko świątyni Blaugrany.

Kierownictwo Spotify było obecne na Camp Nou, aby być świadkiem meczu między Barçą, a Atlético Madryt w niedzielę. Daniel Ek, CEO Spotify osobiście prowadził negocjacje z Barçą. Jest wielkim fanem piłki nożnej i kiedyś chciał kupić Arsenal.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.