Stopniowo coraz więcej szczegółów na temat umowy sponsorskiej zawartej przez FC Barcelonę i firmę Spotify stają się znane. Według informacji RAC1, Barça i Spotify uzgodniły już kwoty na kolejne trzy lata .

Zgodnie z powyższymi informacjami liczba ta znacznie wzrośnie po zakończeniu przebudowy stadionu. Poza tym już teraz wiadomo, że stadion będzie nosił nazwę Spotify Camp Nou.

Należy pamiętać, że dzięki tej umowie Barça zarobi na sezon około 75 milionów euro, rozłożonych w następujący sposób. Pierwsza koszulka zespołu jest wyceniana na 60 milionów euro. Tył koszulki treningowej za pięć milionów euro. Koszulka zespołu kobiet, o pięć milionów więcej. A prawa do tytułu Camp Nou to kolejne pięć milionów, dopóki trwają prace remontowe na stadionie. Po zakończeniu nowego Camp Nou, Barça zamierza podpisać nowy kontrakt, który przyniesie od 20 do 25 milionów euro na sezon.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.